Onsdag?

Gud nu har jag haft lov så länge så jag glömt bort vilken dag det är ?! Aja vet iaf att vi inte börjar skolan än. Det finns massor som jag pratat med som började skolan idag eller ska göra det i morgon. Hur kommer det sig att vi har ett mkt längre lov än alla andra? Det är ju positivt för oss och jag skulle verkligen inte vilja ändra på det. Men jag bara undrar.

Vaknade klockan halv tre idag, hur skönt som helst att bara sooooova tills man vaknar av sig själv. När jag vaknade satte jag direkt mig vid datorn som vanligt. Sen helst plötsligt var klockan sex och jag fixade mig lite snabbt, mötte louise och vi tog följe upp till konsum där vi även mötte julia och ida. Vi köpte an massa godis och gick hem till vårt andra hem, Ida´s place. Där bor vi allihopa. Vi fettade oss med godis och bättrade på "att göra listan 2009". Men dom andra nördarna ska åka utomlands. fuskigt -.-. Sedan gjorde vi inte så mycket mer än att fulade oss som vanligt.

Sedan kom julias mamma och hämtade oss, nu när ja kom hem för en stund sen satte jag mig direkt vid datorn och här kommer jag förmodligen sitta hela kvällen / natten. 

Har även "anmält" mig i en tävling om en ny design på bloggen.
det är sofuckt.blogg.se som anordnat tävlingen.


Nu ska jag lama vidare. Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0