shet ! :D

För en gångs skulle så har JAG vunnit en ny design till min blogg hur duktig är jag inte och överlycklig också.
Den är sketans cool och ni kommer få se när den är färdig (:
Skolan har börjat och jag älskar min klass. Vi har sjukt kul varje lektion, idag till exempel har jag skrattat så mkt att jag känner att det har börjat växa magrutor på mig.
Idag ska jag inte göra så mkt bara ta det lungt hade jag tänkt mig.
I morgon är det träning och jag är riktigt pepp eftersom jag inte kunde träna i måndags för jag var sketans sjuk.
Det har hänt ngt med mig med, jag VAKNAR på morgonarna, det är sjukt för att vara mig. Jag flyger upp ur sängen.
Nu sitter jag här med min underbara lillebror och kollar på joey.
Snart ska vi äta korv (:
Tjing!



Kommentarer
Postat av: mariana dg

aw nej då verkligen inte :)

2009-01-14 @ 17:34:26
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: mariana dg

nejnej:),btw sjukt snyggt bloggen var fixad ;O :)

2009-01-14 @ 20:55:02
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0