sova, sova !

Jag är jätte trött nu och ska bara skriva ett litet inlägg sedan blir det nog att krypa ner i sängen och hoppas på att man inte försover sig i morgon för det är det enda jag kan göra, jag kan inte göra något åt att jag försover mig, jag ha provat allt.

Gå och lägga mig tidigt, då kan jag inte somna och ligger ändå i sängen lika länge som jag skulle gjort iaf.
Lägga väckarklockan längre bort så jag måste ställa mig upp och stänga av den, men då gör jag det i sömnen och lägger mig ner lika snabbt och somnar om.
Ha tusen alarm på en kvart efter varann, funkar inte heller, har lärt mig hur man stänger av skiten utan att brhöva öppna ögonen.
haft galna signaler att vakna till, hade en tjej som verkligen gallskrek men nej det funkade inte heller.

sjukt.  Hatar känslan att vakna och känna att man försovit sig och kollar på klockan och den är hur mkt som helst. Förra veckan kunde jag gå upp hur lätt som helst utan ngr problem, det var för att jag sov efter skolan men det får jag ju inte göra.
Jag kan verkligen inte göra något åt det, det enda är att be om ett mirakel varje dag och önska att jag vaknar.

Någon med samma problem som jag?



Nehe. denna kväll har jag tränat. Det var sjukt kul i början men sen mot slutet när vi körde spel så orkade jag verkligen inte. Det har hänt ngt med mina ben med. Jag har sjukt ont i benen asså i sklettet känns som om jag har växtverk där och har haft det snaste veckan. det gör sjukt ont. Kunde inte ens springa ett tag på tränigen.

På söndag, matchen mot värnamo. Vi är 7 ute spelare (y) gött!
önska oss lycka till.'

ps. prenumerera på min blog på boglovin. Tryck på länken till höger med ett kryss på (: ds.

God natt !
Tjing (:
jag och mamma- 07 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0