Taggad !

Gudars, vaknade för tio minuter sen av mig själv och det var helt ljust i rummet och jag trodde att jag hade försovit mig och missat matchen osv. Men jag vaknar av mig själv hela tiden nu för tiden det är lite positivt.

Men igår var jag ju i Göteborg och jag och min bror hamnade längst in ihörnet av långbordet och där satt alla vuxna medans min pappa, emma satt vid den andra ändan där alla ungdomar satt så dom satt ju och skrattade och höll på hela tiden medans jag och min bror sa typ två meningar på hela kvällen. Men men så kan det gå när inte haspen är på (;.
IAf vi var hemma runt halv ett och jag hade sovit hela vägen hem i bilen så jag var rätt död när vi kom fram så jag gick och la mig direkt när vi kom hem.
snart ska jag börja fixa sakerna till matchen sen måste jag hem till mamma innan med, jobbigt.

Idag möter vi Husar i Eksjö. Som ligger två placeringar under oss i tabellen så vi får väll hoppas på det bästa.

Jag hade tänkt att skriva lite om innebandyn i mitt liv.
Jag började spela för 6-7 år sen när jag gick på mellanstadiet men då var ju inget speciellt seriöst så vi insåg inte att vi slösade bort all våran grund till att lära oss att verkligen spela innebandy eftersom vi hade en tränare som aldrig ens en gång spelat eller utbildat sig. Så varje träning i cirkus fyra år så gjorde vi exakt samma saker.

 Det första året vi var med i serien gick ju hyffsat bra eftersom det vi lärt oss var ungefär det som va meningen man skulle kunna när man spelade  i vår åldersgrupp. Men när dom andra lagen börja utvecklas så sjönk ju vi hysteriskt ner men vi fortsatte ändå med samma övningar om och om igen. Först när jag spelade i f14 tror jag så satte vi stop för detta. Och vår tränade slutade eller fick sparken och det var under säsong vi fick ha Anders Åhsberg och utvecklades ganska mycket. Han är den bästa tränaren jag har haft. Sedan hade vi två andra tränare en annan säsong. Och Nu och för ett eller två år sen tillbaka har vi hella då. Hon är också kanon. Och det är denna säsongen vi börjat vinna matcher och inte ligger sist i tabellen.

Tänk om vi hade lärt oss allt riktigt från första början vi hade ju varit sjukt grymma.
Jag vet folk som spelar i andra lag som är sjukt duktiga men som bara spelat i tre år typ, här kommer vi med 6-7 år och inte börjat vara grymma föräns denna säsongen. Men vår tid kommer.
Nu för tiden på matcherna så har vi både  hella och Anders, kunde inte bli bättre coaching (:

nu ska jag äts frukost (y)

Tjing ! (:



Min klubba och mitt fodral. Visst är dom snygga? Och ja jag gillar sättet det skär sig på (:


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du är super duktig Paulina som trots allt fortsatt med innebandyn!!! Du har utvecklats otroligt mycket det senaste året. Jag är så stolt över dig!!! puss

2009-01-17 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0