ojojoj

här var det två inlägg på samma vecka under sommarlovet. Imponerande!

Nehe men förutom att jag lever i spänning varje dag i väntan på att få ett mail från min drömprins som ja "träffade" i spanien så mår jag underbart bra. Mina vänner är bäst och inget kan slå dom.

Idag sover jag hos ingen mindre än ida som jag har bott hos ganska mycket under den tid vi känt varann.
I morgon ska vi upp till stallet för att ge hästarna mat. Ida praoar typ där eller vad man ska säga och jag hänger gärna på.
Tro det eller ej men jag har faktiskt ridit i 9 år under mitt 17 åriga liv. Det är ganska mycket.
Jag började rida när jag var 3 och när jag var ungefär gick i tvåan fick jag min allra första häst, ett gotlandruss i julklapp. Om barn kan vara lyckliga så var jag det då.
Sedan så gick tiden och vi hade eget stal osv. Sen när jag hade en annan häst på heltid efter min lila b-ponny blivit förliten så dum som jag var tappade jag intresset och slutade.
MEn nu är jag sugen igen. Vi får se.

Nu tycker jag synd om josefine som förmodligen läser detta och är trött på vårt häst prat hela tiden.

haha.
nehe nu ska vi dra vår nattcigg och sova!

Skit ner er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Höhö! Hon lär blivit arg x )! nu är klockan halv 12 och jag ska väcka dig kl 12 :D! nu ska jag fixa frukost till dig oxå. Fy så snäll jag är ^^! Puss :*

2009-07-29 @ 11:27:15
URL: http://idaaljungquist.blogspot.com
Postat av: jossi

jävla hästar asså -.-

2009-07-30 @ 14:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0