för guds skull paulina!

Ne nu så var det ett jävla bra tag sen jag skrev.
och ännu längre tid kommer det ta snart. För det är nämligen så att jag drar här i från på tisdag.
Och kommer inte hem på två veckor. Två jävla veckor.
Fatta ni att jag ska steka eller.
Sen är jag hemma tio dagar och sen åker  jag bil ner till kroatien. Fattar ni att jag ska steka i två veckor till.
Sen kommer jag hem och dagen efter åker jag till varberg på innebandyskola. Lagom bra kondition och så. Det gillar vi !

Har snackat med en annan "stad" om innebandyn. Ska provträna med dom  i augusti. Spännande.
blir nog ett farväl till westbo ibk skulle jag tro.
Vi får väll se hur det känns.

justja, gisledagarna förra veckan. Den bästa helgen i mitt liv.
Festade mer än aldrig förr.
Fredag- förfest hos mamma med dom  bästa och sen vidare upp.
Lördag- Förfest hos pappa med dom ännu bättre tjejerna i min klass och jag hade så grymt jävla kul.
inget kommer slå den helgen!



Nu; over and out. Grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0