congratulations <3

och idag är det ingen vanlig dag för idag är det emmas födelsedag :DDD
Grattis till världens bästa styvmamma!

Nehe annars i dag så har skolan varit okej, typ helt onödig, började vid tolv och slutade halv tre (y). Men lite skratt fick vi allt till där på evas lektion. Men lite tråkigt när det är så många som är sjuka. Igår var det bara jag och julia i skolan ;o och idag var det bara lullu och jhossi som saknades. nehe i kvl blir det äta lite god mat sen ska jag förhoppningsvis ner till julia och plugga.

tjing ! (:

Emma (:



Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Tack paulina :) Kul att du känner så, trots att hon är din styvmamma. Gulligt =) kram

2009-03-11 @ 15:19:15
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Emma

Trots!!! Vad då trots???? Jag älskar Paulina som om hon vore min egen unge!!! Vi har hållt ihop i 9 långa år!!!! :-)

2009-03-11 @ 18:01:34
Postat av: Daniella

Det är jätte bra (: allt bra med dig med? (:

2009-03-11 @ 21:32:28
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0