every day, it´s getting closer, going faster then a rolercoaster

ja nynnar på den reklam låten hela tiden xD

Dagen idag har varit riktigt bra !
Skolan gick fort, var bara två föreläsningar, den första handlade om spelaberoende och sånt men den vart riktigt tråkig och höll på att somna, Den andra var riktigt bra! Satt med uppsparrade ögon och lyssnade i en och en halv timme. Han är narkoman och alkholist och har varit sexberoende med. Mycket intressant var det men han hade inga tänder i munnen så var mindre trevlig att kolla på xD.

När jag kom hem så åt jag lite och satt lite vid datorn och så och sedan så åkte jag med mamma och handlade och sedan släppte hon av mig hos jhossi och vi gick och mötte pauline och efter det gick vi till skolan där vi skulle möta julia och louise, när vi träffat dom så gick vi och kollade på lite handboll och efter det gick vi vidare till kvantum och sedan upp till Ida.

Där så snackade vi lite och sedan gick ida för hon skulle träffa någon så vi var kvar i hennes lägenhet själva och kollade på Desperate. Sedan promenerade vi hem och nu sitter jag här och kollar på BB. Skit bra, dock gamla avsnitt.

Hur har eran dag varit? (:

hejsvejs

här har ni en bild på min tatuering också (:



Kommentarer
Postat av: IchO - bloggen som aldrig tystnar !

snygg som fan :O <3

2009-03-17 @ 23:33:52
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Anna

Älskar din blogg, den inspirerar mig! :*

2009-03-18 @ 00:25:57
Postat av: vesna

snyggg =)

2009-03-18 @ 17:00:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0