Frågor (:

här har det kommit in lite till frågor så det är bara att svara på dom (:

du skrev att livets menig är att ha kul, hur gör du? vad gör du som är kul ?:)
Jag lever livet, umgås med mina vänner så ofta jag kan, umgås i olika kretsar. Livet blir ju hur man gör det till så det är bara att kämpa på. Spontana roliga saker (:.

hur går det i skolan?
jo jag kämpar på så gott jag kan och det går väll framåt även om det är vissa perioder som är jobbigare än andra men så är det ju alltid.

Hur kommer det sig att du valde just handel?
hmm jag vet inte. Jag hade inte heller överdrivet mkt poäng och jag tyckte handel var lagom jobbigt och intressant.

Vad heter du i andra namn?
Elisabeth Antonia heter jag, jag har ganska långt  namn xD
paulina elisabeth antonia gonzalez andersson.

Hur återfann du din mobil?

jo det var så att jag och jhossi satt på en buss på väg till värnamo och då ringde julia sa att hon hittat min mobil i hennes brevlåda, då hade det varit en gullig pojke som hittat den utanför julias hus, den måste ha trillat ut ur bilen när hon hoppade in i bilen. Så såg han bakgrundsbilden på mig och julia och så trodde han att det var hennes ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0