snor,snor,snor !

jag får panik, jag orkar inte bli sjuk. Har inte varit det ännu denna vintern så det kommer väll nu, typiskt !
Men bara jag inte är sjuk till fair play så får jag väll stå ut med det.

Nu är det bara 15 dagar kvar, shit det ska bli grymt kul. Och förhoppningsvis ( eller jag tror faktiskt) vinner vi matcher som vi aldrig gjort förut men får framgång är riktigt stor och jag är mkt stolt !

Sedan blir det nog Danmart med innebandyn om ett tag med, kulkul! Vi ska möta ett dam lag från köpenhamn och sen blir det säkert en massa kul!

Gudars, jag brinner för innebany. Jag älskar verkligen det!

Min näsa bara rinner och jag vet inte vart jag ska ta mig till.
Det var något jag hade tänkt att skriva men jag glömde totalt bort det och det blev en massa annat onödig ist.

jag lyssnar på samma låtar om och om i gen. Snart får jag spel på högtalarna !
jag vill bara vara ensam hemma så man kan spela skit hög musik och sitta och skriksjunga och försöka överrösta musiken, jag älskar det !
Men man måste ha så hög musik så man inte hör min röst för den är inte för vacker.

Nehe vi får hoppas att jag vaknar i morgon, har inte försovit mig på två veckor nu, det är ett stort plus!
peppar, peppar ta i trä nu gör jag det säkert i mon för det. nej!

nehe kan någon ge mig en systemkamera? Eller en bättre kamera över huvud taget, min har ju inte ens någon fokus eller någonting och håller på att ramla i hop, ännu värre med min mobil, bit för bit åker av sakta men säkert !

Ne nu ska jag somna in till the voice i bakgrunden.
God natt !
Tjing !


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; taack så mkt :D

allt väl? :)

2009-03-13 @ 00:11:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; men usch så segt :O

ring den då :D

ne inte mkt, är i skolan och är sjuk xD

2009-03-13 @ 10:46:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har en present till dig om det håller att du inte försover dig mer...kan löna sig!!! hi hi hi

2009-03-13 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0