Torsdag !

hahaha om ni inte förstod att det inte var jag som skrev det andra inlägget så berättar jag det för er nu. Det var dom själva, henrie och rasmus som skrev det. Kul? Ja det tyckte dom verkligen och jag har lovat att inte ta bort det så den får förbli där.

Skolan idag, hmm det var riktigt svårt att tvinga sig upp på morgonen men tillslut lyckades jag och kom precis i tid.
Sedan gick skolan ganska snabbt och vi hade fyra elever från högstadiet som kollade lite i vår klass hur det kändes med handel och så.

Dom var trevliga ! :)

När ja kom hem från skolan så slängde jag i mig lite mat, var galet hungrig och nu ligger jag i sängen och somnar vilken sekund som helst men det är helt inödigt att ja ska somna för då kmr jag inte kunna vakna sen och jag ska upp till sporthallen om en timma. Illa.
Nehe nu ska jag kolla på ngn film :)
hejsvejs !


Kommentarer
Postat av: vesna

godnatt =)

2009-03-19 @ 23:29:19
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Henrie som är bäst :D

det var inte alls vi som skrev in det ^^

2009-03-20 @ 08:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0