you´re my world !

hejhejhallå!

gick och mötte ida innan i dag och vi promenerade sedan hem till henne och efter lite prat och så så kom jhossi och julia med, vi gjorde varma mackor med tsatsiki, mumma! Sedan blev det kolla på alla människor genom fönstret (ida har utkik över hela "stan") och sen snackade vi lite, kollade på andra avenyn och sedan kom min mor och hämtade mig och hemma åt jag lite och så.

Sen gick jag ut och mötte Tahira, vi har inte setts på evigheter. Vi snackade om allt och ingenting, vi snackade typ en och en halv timma innan julia och louise med kom sen satt vi säkert och snackade en och en halv timma till så jag var gaanska mkt frusen när jag kom hem.
'
Nu har jag ätit mat och dumlekakor, mumma!

Nu ska jag sitta och uggla lite på datorn och senare blir det Big brother. Yey!

hejsvejs !
älskar låten atm !


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag har lagt märke till att du alltid uppdaterar mycket på kvällarna, varför gör du det? ^_^

2009-03-18 @ 22:42:58
Postat av: Anna

Älskar med den låten ( : ! Jag lyssnar på den heladagarna. :*

2009-03-18 @ 22:43:48
Postat av: Ida

Jag gillar värmamackor och deeptalk :D! <33333

2009-03-18 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0