16e idag please

hejhejhejhej
jag känner att jag inte är så värst aktiv här längre, men jag försöker och snart kommer ni se mig överrallt.
Kämpar fortfarande på att bli känd på något vis. Men det kommer la snart!

Denna dagen så var jag i skolan och det var riktigt kul på ÖFA sista lektionen. Vi som valt turism som inriktning är ju så jävla bra!
Sen kom jag hem,åt och satan så råkade jag somna till när ja lästa svenska boken.
Men vaknade av att julia ringde mig. Skulle hjälpa henne att baka cheescake till fikat i sklan i mon. Så rullade ner till henne och bakade som galningar och sedan rullade jag vidare till sporthallen där vi skulle ha möte med innebandyn.
En sak är säker, jag klarar inte av något av det längre. Blir så förbannad!
Nu ska jag ta tag i det jag verkligen vill och så får vi se ifall det blir något bra eller bara pannkaka utav det.

Juste jag har blivit bjuden på årets fest och jag är så grymt pepp!
Det är ngr kompisar till mig som har hyrt en lokal och om dom som blivit bjudna kommer så blir det över hundra pers. Sjukt kul! Älskar att träffa nya människor.

Nehe, i helgen hade min pappa planerat att sätta i gång maskinerna. Han är grymt duktig på att rita och sånt så han har renoverat om vårt förråd och köpt en massa tatueringssaker, maskiner,färg, m.m. Så vi får väll se om det bir någon framgång här ja.

Jag kommer vara försökskaninen men jag kommer inte låta han förstöra min kropp om ni tror det men jag litar på han och tror det kommer gå riktigt bra!

Nu ska jag kolla runt lite på tatueringar, jag vill ha en text som påminner om morfar.
Vi får väll se (:

Ha det gött!
Hej!

1. detta är en av pappas tatueringar,
den går ut över ryggen med
 och ser ut som en drake.
2. charmig bild, men det är
stenbocken på bröstet som ja ville
visa.
3. Den har han på handleden fast utan det röda bakom.





Emma har två tatueringar med, en på svanken och en på foten där det står Carlos.
Sen har jag med en Stjärna på ryggen. Den enda som är kvar är Gabriel men det dröjer nog inte länge innan han får sin efterlänktade tauering han med.
hoppas ni skrev ner allt och tkt det var super intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0