barca till final

jahaja idag så har man fått reda på att det finns folk i denna världen som inte är fullt friska. Men vad säger man? Den sista idioten är inte född ännu.
Men annars så har jag ätit god mat som pappa fixat. Sedan kollat på semifinalen i champions leage (stavning?) Iaf så var det chelsea mot- barca och jag hejar ju på real men de gick inte så bra för dom så jag får la heja på barca då.

Chelsea ledde med 1-0 till den 92a minuten och då gjorde barca ett mål och vann. Haha älskar pappas glädje hopp där.

Och nu så ska jag sova. För i morgon är det tillbaka till helvetet. Men det är bara fem veckor kvar i ettan så lite till ska jag nog klara mig.

Nehe over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0