god kväll eller snarare god natt!

ja denna dagen for i väg ganska snabbt tkr jag allt.
Skolan gick snabbt och jag,julia och lullu jobbade stenhårt på sista lektionen med uppgiften som skulle vara inne idag plus den som skulle vara inne i morgon för i morgon är det så att vi inte har en enda lektion och ni fuckers går i skolan men inte jag :DDDD mohhahaha.

Sen drog ja hem till mamma, packade sakerna för det är trotts allt pappas vecka nu.
Emma kom och hämtade sakerna, drog och tränade. Eller ja skulle inte kallat det träning, får panik. Jag vill hålla i en klubba nu. ba dra i väg ett grymt dragskott. Har inte spelat sen fairplay. usch.

Sedan drog jag, jullan och lullu och köpte mjukglass på grillen, riktigt gott. Sedan kom cissi med.
Vi drog hem till mig och gjorde klart uppgifterna som vi ska ha tills i morgon ist för lektioner då.
Nu har ja kollat på BB och ska faktiskt sova, är ritkgit trött.

Nehe hörs i mon.
pusssoch......

syskon kärlek? joora i bland så....bråkar vi faktiskt inte

Kommentarer
Postat av: å

svar. låter jätte härligt :) jag var på en ompis landställe :)

2009-05-05 @ 15:24:02
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0