ja jag är lycklig..

...  ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag med!

Gud va glad man kan vara. Vet inte vad det brors på. Kanske för att jag ska vara hos min andra familj denna veckan?
Vem vet.

Nehe skolan gick faktiskt snabbt, riktigt skönt!
Sen när ja kom hem så kollade jag lite på tv och brottades med Nora.
Jag vann (;

Haha. Nehe nu är det bara 22 dagar kvar till spanien. Isn´t that lovely?
Och på fredag fyller ingen mindre än världens bästa julia år så det blir la att umgås med henne :DDD


Nehe nu ska jag gå och sprida huset med glädje.
Ha det gött. Hej!

liten p.o (:


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken sötnos!!!!

2009-05-19 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0