mama, your the queen of my heart!

or love is like tears from the stars.
nanana.
Det är låten ja gått och sjunigt på hela dagen och den är så fysjuttsingens bra så det är ju synd.

I morgon blir det utgång äntligen, jag vet inte hur många gånger jag har tragglat det nu men ni förstår nog inte att detta är liksom årets fest, och det kommer bli så inihelvetes roligt!
Synd för er som inte är bjudna men själv står man högst upp på listan ofc. Vem vill inte ha partypinglan på fest?:DD
Oken sanningens ord, ingen ! hahaha.

Och av dom 80 personerna som kommer komma kommer jag bli bästa vän med 99% av alla dom eftersom när ja fått lite i mig blir ja världens snällaste, gladaste och pratar med allt coch alla och tkr det är skit kul med nya människor.

Vid 8-halv 9 rullar minibussen med Emma som chafför mot reftele taggade som satan.
jag kan inte bärga mig !

Idag så har ja umgåtts med min mor. Vi ska göra hamburhare och äta ben and jerry glass, mumma!
Sen så rullar jag hem till julias hus som vi gör om till en frisörsalong. Jag ska nämnligen färga jhossis och louises hår inför morgon dagen.

Jag har bestämt mig. Jag ska va svarthårig där med basta!
För resten av mitt liv! Det är de jag trivs i mest och har blivit färdig med att färga håret hit och dit. Och nu när ja gjorde den sista blekningen så har jag fått sår imin hårbotten och mitt hår mår inte alls bra. Så förhoppningsvis blir det färga håret innan spanien.

Nu ska jag laga mat.
Skit ner er:D
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad är det för låt ==)?

2009-05-15 @ 23:40:28
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Evelina

KOlla på eurovision ikväll? :)

kram

2009-05-16 @ 11:59:47
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0