please tell me a bed time story

jag kan inte sova!
Någon som kan vara min personliga godnattsagsberättare?

haha.
Iaf, inget nytt från sjukhuset. Men jag tkr min bror kan komma hem nu. Det är läskigt här i källaren själv.

Jag ska på årets fesrt på lördag och håller på att gå in ett par skor. Men jag kan ju ta och tala om att det går inte riktigt som jag vill. haha, ont har jag. Men dom ska passa perfa innan lördag,
Frågan är vad ja ska ha på mig. jag vill synas, det är så tråkigt med svart, men jag har ju fan inget annat.
Illa illla, och inga pengar för att köpa en ny heller.

29 dagar till spanien
53 dagar till kroatien
62 dagar till 17 år
70 dagar till varberg.
hektisk sommar, det gillar vi!
Resten av sommaren spenderas i halmstad!

Ett litet minus till fjårtisar
Visst har man själv varit en fjårtis någon gång i sitt liv. Men jag har aldrig varit en sån där riktig fjårtis med vit brunkräm på läpparna och fläker ut sig på internet. Det är ju pinsamt och fattar dom inte att det är så jävla töntigt. jag blir ju galen. Vänta tills ni växer till er lite och förstår hur jvl mkt ni skämmer ut er!

Och ett litet plus livet
ja gud ja, man ska leva livet. Man lever bara en gång och då får man ju fan göra det till en bra grej. Jag älskar mitt liv och älskar att skratta så jag kommer leva ett helveteslångt liv. Underbart! Och festa, visst ja förstår folk som inte vill dricka, det är helt okej men man kan ju ändå gå på fest och ha skit kul och dansa röven av sig och dö av skratt. Och till alla er som sitter hemma en lördag och spelar sällskapsspel med era föräldrar, visst kan det vara trevligt. MEN UT MED ER! Lev livet. Ja jag älskar det och kan inte vänta tills på lördag.

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv; haha okej x)



kul med spanien! :D

2009-05-12 @ 07:28:29
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0