hääääj

folket kommer om en timma jag måste fixa mig!

Men iaf igår efter vi käkat på chili thai som var riktigt gott och riktigt trevligt drog vi upp till ida och  hängde lite.
Sedan så gick vi ner till johanna där hon och abbe var. Så var vi där ett tag, Jag, julia, cecilia, ida och josefine.

vi satt och snackade  om allt och ingenting och sedan drog julia och efter ett tag drog josefine och ida också så var det bara jag och cissi kvar. Då vart klockan runt ett. halv två.
Och vi har suttit och snackat om dom absolut läskigaste sakerna, om panoromal activity och massa skit.
Och jag och cissi bestämde oss att vi ska fan inte gå hem, så vi hittade skjuts och fortsatte att sitta och snacka om allt mellan himmel och jord och hade riktigt trevligt faktiskt.
Och klockan bara rullade i väg och helt plöötsligt var hon fyra på morgonen, wooops.

Så vi begav oss hem, under tiden vi stod och väntade på skjuts höll på att skita ner oss också!
hahah,
ne nu måste ja fixa mig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu är jag nöjd när jag äntligen får stå med!hihihih :*

2009-11-08 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0