Paranormal activity

jag måste varna er, känner att det är min plikt att göra det.

SE INTE DEN FILMEN!
Även fall ni brukar kolla skräckfilmer och tycker dom är ingenting, så se den inte.
Den är helsjuk. På riktigt, jag tror jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Och mina kompisar som brukar kolla skräckisar tyckte det var den sjukaste filmen.

Och denna filmen borde utrotas, slänga alla exemplar och aldrig mer prata om den.
Jag vågade inte sova igår och trodde att någonting var under mitt täcke.

Så ännu en gång, SE INTE FILMEN!
Det är en jävla psykfilm som inte ens borde finnas

de va tillochmed läskigt att leta upp en bild på google.


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch! jävla sjukfilm!!!!!!!!!!

2009-11-01 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0