slut på det roliga

jaha, då vart det dags för skola i morgon, kill me!
Jag som hade ett underbart lov och skulle vilja ha ett till tack så mycket!

Det är 52 dagar till julafton, lite mindre än två månader till jullovet. Tror ni jag överlever?


Idag har jag vaknat, alldeles för sent. Sedan gick jag ut och gick med ida och lollan en stund.
Drog hem till ida och kollade lite teve och slogs med julia.
Jag vann!

Men nu är ja hemma och ska se vad frysen har att erbjuda.
Sen ska jag sova!
back on track.

Kommentarer
Postat av: AMELA

Skräm mig inte nu, den har precis laddats ner och dags och krypa ner i sängen och titta på den. HAHA, wish me luck. Kram på dig

2009-11-02 @ 00:20:34
URL: http://pepiopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0