finner inga ord

fyfan, hur tänker svenska folket?
Camilla blev utröstad igår, juryn tar med henne idag, hon gör allt tvärtemot de juryn har sagt och är skit dålig helt enkelt, hur överdriven som helst och svenska folket SKICKAR henne vidare idag?
och glömmer helt och hållet bort den minst sagt jävligt bra sångaren jon.
Jon tvingas lämna idol idag pga, dom jävligt dåliga människorna som var juryns wildcards.
felfelfel.

jag tycker det är så jävla synd, folket måste trott att han suttit säkert och glömt bort honom, jag blir så ledsen.

Men min man var otroligt duktig i dag, och erik med.
Jag hoppas erik eller rabih vinner skiten! Kanske erika med.

dåligt sverige!



i morgon blir det frukost på city, med pappa, emma, farmor, farfar, lillebror.

Farmor och farfar lämnar oss på måndag :(, dom åker tillbaka till spanien, buhuu!

Kommentarer
Postat av: emma

alltså hon är INTE OKEJ! För okej man förstör inte titanic-låten men man förstör fan INTE hallelujah som hon totalt massakerade!

2009-10-03 @ 12:58:57
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0