jag kan inte göra annat än älska denna helgen.

Lördagen spenderades en del i Ljungby, match. Mer om den matchen vill vi helst inte prata om.
Men det skulle festas ordentligt på kvällen så vinet korkades upp i bilen på vägen hem.
Väl hemma hade alla 20 minuter på sig att fixa sig tills bilen stod och väntade utanför.

Vi rullade vidare till anderstorps där vi möttes av en inte så nykter värdinna.
Maten åts upp och vi invigde det nya spelet som var en utav kvällens höjdpunkter, "spanskt ölspel" som var ett utav de roligaste jag spelat. Kvällen rullade på med otroligt mycket skratt och det blev vin i mängder.

Vårt mål var att siri skulle supas under bordet och vi lyckades, bokstavligen!
Kvällen slutade med att siri ligger och sover under bordet medans vi andra fyra diskar och städar som idioter för det ser ut som inte mindre än tredje världskriget i alla rum som vi vistats i.

Under denna väldigt långa och otroligt roliga samt sjukaste kvällen så hann det bli skrattanfall så man kämpade efter luft, vattenkrig i badkaret, en nästan mosad kanin som inte uppskattades, gudomlig mat som bestod av makaroner, kyckling, blandat med morötter samt bönor nerdränkt i tomatsås, en soffa som välte två gånger, den ena gången av en väldigt glamurös dans och den andra var väll alkohol inblandat, voodobananer, sojabananer, uppdrag, Lena ph som spelades på högsta volym, disk i berg. Ja ni kan ju försöka förstå er på hur mycket vi skrattade.
Bilder kommer förhoppningsvis när emma fått ut tummen ur röven :*.

Söndagen då började med ett telefonsamtal klockan halv tio, gamal tid av en julia som hade bestämt sig för att väcka en bakfull paulina. Därefter somnade jag om och vaknade vid halv ett tiden och gjorde äggmackor.
Låg i soffan och bestämde sedan att käka pizzaa med julia ohc louise. Så det bar av till ole dole.
Efter det gick vi upp till Ida dit jossan också kom senare. Det blev dans och skrattanfall, och mer dans,
hopp i sängen, hyllade täcken, vikingdanser, rappande så det hördes till trapphuset, kortspel och nagelmålning. observera att allt detta hände i nyktert tillstånd.

Nu är jag hemma och klockan börjar närma sig midnatt, detta har varit den längsta dagen i mitt liv.

I väntan på att gabriel kommer hem så gör jag inte så mkt, ska kolla runt lite och så.

Nu har jag inte så mkt mer att skriva men ni får ha det så bra och jag hoppas innerligen att alla läst min väldigt intressanta text.

Kommentarer
Postat av: emma

den där lördagskvällen var lite bättre än alla andra kvällar!

2009-10-26 @ 10:10:22
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0