Ullared

hahahahah jag dog lite precis!
Sitter med datorn i knät och pg:ar farmville framför tvn när det kommer upp en reklam om en ny reallityserie och inte vilken som helst utan ullared! Jag har absolut ingen aning om vad som kommer visas på den serien, när folk handlar en massa skit eller vad? ahah.

Nej tack. Känns inte som om att det kommer bli någon serie att följa för mig.

Kom precis hem från skolan, ska chilla lite i soffan och sen pallra mig till träningen, efter träningen blir det lyx med americanska pannkakor och glass, PÅ EN TORSDAG?!  (hahahahhaha johan glans)

I morgon är det fredag, och inte vilken fredag som helst utan fredagen innan lovet. Jesus va skönt!

Nästa vecka ska vi antingen försöka bjuda in oss på någon halloweenfest någonstans eller så får vi se till att fixa en egen med utklädnader och hela köret!



nå, vad säger ni? Något för er?(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0