a night in halmstad

i går efter skolan så kom pappa, emma och carlos och hämtade mig vid skolan och vi åkte direkt för att hämta farmor och farfar och sedan köra vidare till halmstad där vi skulle spendera en natt eftersom farfar fyllt 75.
Jag sov självklart hela vägen och när vi kom fram gick jag och farfar ner mot havet för att möta upp min faster, hennes man, hans dotter och min kusin.
Sedan gick vi upp till stugan och käkade, och det blev kräftor osv.
Riktigt gott!
Sedan blev det lite film och mys på sängen och när jag gick och la mig tog det inte många sekunder tills jag somnade.

På morgonen när man vaknade så var frukosten framdukad och efter frukosten var det dags för att städa osv och sedan satte vi oss i bilen på g hem.

Det har varit en trevlig helg.
Idag så händer det inte allt för mkt.
Hare gött, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0