dösöndag

ja det är precis de det är idag!
Båda skönt men jäkligt drygt också.
Men nu sitter jag och kollar på Idol och slåss med min hund som biter ihjäl mig.

Pappa och emma, när ni ser detta; jag vill ta hål i tungan och nu kommer jag inte ge upp!
Jag vill, jag vill, jag vill! Jag skulle kunna leva utan kläder i månader för det.

jag vet inte om ni inte vill att jag ska göra det för att det är "farligt"( lika farligt som att jag går över vägar dagligen) eller för att ni bara inte vill att jag ska göra det bara för att jag vill göra det.

Nej detta är orättvist!
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och så ska vi snacka lite deep talk.

over and out.

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0