hjälp!

Jag vill ha en vinterjacka för 5000 kr. Jag är totalt broke. Och jag kan inte spara mitt studie bidrag i fem månader för hur skulle jag klara mgi utan pengar tills i februari? that´s a nono.
Jag har problem. Men jag tkr det är jätte orättvist att vi får så lite pengar, jag menar dom räcker ju för sjuttin till ingenting! Mina 1000 kr håller kanske i en vecka, max två. fan.

Va ska jag ta mig till?!

Jag läste på aftonbladet att studie bidraget kanske skulle höjas i januari med 350 kr. Det är inte så mkt men det är iaf lite mer, men gud nu blir jag ledsen, jag är inte bortskämd!

Jag köper alla mina kläder själv, får kanske något enstaka plagg då och då, men resten köper jag själv, och det händer endast vid födelsedag och julafton typ. Bajs.

Nu har jag fått ett par nya innebandyskor av farmor som är mkt efterlänktade, Tack!
Och så ska jag få mina älskade vinterskor med!
MEn det enda som fattas är nu några tusen så jag kan köpa en ny garderob.

Saker som jag behöver:
100 par gina tigts, dom går sönder så jvl lätt men ändå dom snyggaste.
fjällrävenjackan
tunikor( ett måste, lever i det. Har aldrig jeans på mig)
Ett par mörka jeans, bara för att jag inte har några.
Tjockiströjor
koftor
mössa
vantar
halsduk

kan någon ge mig ett par tusen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

De 350 kronorna är inte till oss, utan de studenter som läser på högskola..tyvärr :(

2009-09-15 @ 16:20:28
Postat av: siri

jag känner ju då starkt med dig.

jag behöver också pengar fan jag är FATTIG

2009-09-29 @ 07:53:21
URL: http://siriakvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0