SM- GUUUUUUUUUULD

okej, inte för att jag kollar på speedway men man måste ju vara lite stolt efter sin lilla stad som nu tog sms guld i speedway för andra året irad, lite kul faktiskt!:DD


Nehe, min dator är äntligen fixad. Underbart.
Skolan funkar, ganska kul.
Mycket skratt och slagsmål med julia idag haha.

Fredag, jönköping, lördag, frukost på city, fest, söndag frukost på city, mmmm i can feel the smell of räkmacka!

Nehe, nu ska jag kolla på ngt bajs på tvn, och vänta på idol, hoppas på att rabih och erik går vidare.
Jag dog lite innombords när rabih "zlatan" sjöng, fyfan vilken charmig pojke. Direkt när jag kom innanför dörren hemma så sa mamma att hon vill ha han som svärson. Jadu morsan.


sm-guld, sm-guld!
för vem älskar inte speedway (;

lite uppdate från innebandyn; igår på träningen var vi femton st, ja rekord många. Kändes asbra.
Vi har fått tre nya spelare denna säsongen, vilket är kanon. Vi får en ny tränare från hylte, kim larssen. kanon.
Folk är för en gångs skull engagerade, grejt. Vi har beställt uppvärmningströjor med efternamn på, gött. Vi har beställt nya match kläder, känns asgött.
Ja en bra start på denna säsongen, mats säger att vi är tippade att komma bland dom tre bästa, vi får se.
kul!

hare gött, hej!


Kommentarer
Postat av: Ida

Har du äntligen förstått charmen med Rabih? ;)

2009-09-30 @ 22:08:52
URL: http://idaaljungquist.blogg.se/
Postat av: emma

vem fan är den tredje spelaren?

2009-10-01 @ 12:19:17
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0