ett tag sedan

ja gud ja det var ett tag sedan jag skrev något vettigt här, inte för att jag hade tänkt att skriva något vettigt nu heller precis men kanske skriva om hur livet ligger till nu.

Jo nu ska vi se här att jag mår underbart. Förrutom att jag är lite sjuk nu men det skiter vi i.
jag festade i onsdags, igår och ska snart dra ut på galenskaper snart igen.

Vi har beställt resan till Magaluf och vi åker den 6 Augusti och det ska bli så jäkla härligt!

Vi fick lov i onsdags och har lov hela nästa vecka ut, jäkligt underbart!

På måndag ska jag slinga mitt hår igen och vi alla hoppas på att det blir en förbättring emot vad det är nu:)

Så, det var oerhört mycket viktig information !

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0