god morgon!

Nu är klockan runt tre, vaknade runt tolv, har legat i min underbara säng sen då.

Igår fick jag 19 avsnitt av cougar town av pappa, kollat klart på alla!
Jag har kommit på något nytt, att jag älskar cougar town.

Nehe, nu hör jag hur pappa och lillebror, som också är hemma från dagis för att han är sjuk, äta middag så tänkte att det är nog dags för mig att pallra mig upp och mätta magen lite.


fick sms av julia igår, har feber stod det.
Hela vårt "gäng" är sjuka till och från.
tror vi smitar varandra hela tiden, det är fint.

iaf 116 dagar kvar till magaluf
runt 40 skoldagar kvar
90 dagar till jag fyller 18
50 dagar tills cissi fyller 18
39 dagar kvar till julia fyller 18
13 dagar kvar till Issa fyller 18
typ 45 dagar kvar till gisledagarna

mycket att se fram emot!

Nu, mitt snor är limegrönt för er som ville veta.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0