Jossan har fått körkort!

igår när jag och julia var utanför skolan så såg vi en vit bil komma, en sån som jossans päron har.
Direkt så fick jag en klump i magen och ba tänk om det är jossa?!
Så tutade biljävlen och visst vare jossan som hade fått sitt körkort!
Att jag hoppade av glädje alltså! xD.

Efter skolan kom hon och hämtade oss och vi åkte en runda och sedan släppte hon av mig hemma och vid halv sju tiden kom hon och hämtade mig igen och vi gav oss iväg till Donken.
Det var otroligt roligt, otroligt mycket och otroligt gott ;).

På vägen hem åkte vi igenom värnamo och fulade oss lite, hahaha shit va vi dansade i bilen och fulade oss, länge sen ja hade så kul!!:DDD

Nu äre ba snart dags för issa att ta körkort, hon fyller år på måndag sedan julias tur, cissis och tillsist min tur!

Får se hur det gå med det i och med att jag inte börjat övningsköra än hahaha xD

Fredag idag, sjukt att tiden gått så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0