påsklov

Ja nu är det påsklov i en vecka, hur skönt är inte det?!
Fast vi fick ju lov i onsdags förra veckan, men det är bara för att vi är lite finare, lite bättre.

Men det är ingen vecka som helst utan det är just denna veckan.
Vi har inte kommit på något speciellt namn, men allt vi vet är att det blir jäkligt mycket fest.
Får väll se om kroppen orkar, men annars är det bara att börja vänja sig för i Magaluf blir det ju fest 7 dagar i rad;).

nehe, nu är klockan snart tre och jag kanske ska fundera på om jag ska sova lite kankseee!:)

I morgon ska mamma ringa tandläkaren för att se om de var i morgon eller på torsdag jag har tandläkartid, hatar tandläkaren, lovar att jag har ett äckligt hål med.

god natt

hahahha söt bild;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0