vafan hände?

Allt var hur bra som helst igår, förrutom att jag vaknade med ont i halsen, tänkte inte mer på det.
Framåt kvällen började jag känna mig lite febrig med ont i hela kroppen osv, gick och la mig.
Vaknade en och en halvtimma senare av att jag fryser ihjäl, på med en extrafilt och där låg jag och skakade och klockan blev mycket, väldigt mycket.
Runt fem somnade jag och vaknade vid halv sju igen, upp och kissa, höll på att frysa ihjäl.
Skrev en lapp till mamma att jag har feber och mår skit så ja inte drar till skolan.

och nu, klockan 16.30 så vaknar jag och mitt huvud värker och min hals gör fruktansvärt ont samtidigt som att varenda kroppsdel, varenda muskel gör ont.
Jag orkar inte.

Jag orkar inte röra på mig,  jag orkar inte packa, jag orkar inte äta, jag orkar inte gå på  toa, jag ska sova.

Tror att jag blir kvar hos mamma tills i morgon, för jag orkar verkligen inte och jag mår piss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0