zuuup?

det ordet förekommer oerhört mkt i vår klass.
Idag är det lördag, och jag vaknade runt tolv.
Hade fått ett sms av cissi om jag ville rida idag och självklart ville jag det!
Blev genast på helt awsome humör.
Vi drog ut till ss och jag var hur nervös som helst eftersom ja aldrig ridit dom hästarna innan och senaste gången ja red var då vi började skolan efter sommarlovet.

Men vi fixade iordning dom och hoppade runt och gav oss ut i skogen och det var jäääävligt roligt och gick asbra!
Faaasen vilken härlig kännsla det är att galoppera i skogen alltså!

Förhoppningsvis så åker vi ut fler gånger och rider!:D
Nu blire filmtajm hos isssa med henne och cissi!

trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0