awsome movie

åh herregud, jag kan inte bestämma vilken av alla tre filmerna som är bäst.
Men ja tror ja kommit fram till att ettan var ju kanon och de var ju den första filmen så den ligger fortfarande etta, tvåa kommer faktiskt eclipse för fy i helvete va bra den var, trodde ja inte skulle orka kolla på hela men ja kunde inte slita mig alltså. Och trea är new moon som jag inte tkt var så bra. Men ja längtar allt mer till fyran då de säkert kommer hända en massa saker !:D
Nu ska jag nog sova, kommer somna på två sekunder, i morgon kommer ja nog inte göra så mkt, träning på kvällen iaf kanon! Min tränare ringde mig innan och sa ngt om att de kommer ngr nya tjejer, hoppas det är något att ha ;)
haha, nej men vi är öppen för förslag av alla möjliga för än så länge så är vi la typ 8 tjejer, kanon inte ens två kedjor, men det här ska vi nog kunna ordna, ser dock mindre fram emot fysen än mot själva innebandyn men det är la förståligt hoppas jag ;D.
höhöhöhöhöh
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0