när det bara är en dag kvar?!

okej, klockan är över tolv det är torsdag nu hallllllåeee?!
idag jobbar julia sin sista dag, idag har cecilia uppkörning och teorin, och kirrar körtkortet(hopppppppas), i morgon åker vi till MAGALUUUUF, idag ska ja packa, idag ska ja käka mat på bambu då cissi kör dit, idag idag idag!
SHIIIIIIIIIIT i morgon alltså! fredag, magaluf, värme, fest, sol, bad kanon kuuuuul!
helt hyper
ps. VUXENPOÄNG TILL MIG, jag sover ensam helt ensam i mitt hus!
det är väldigt läskigt men ja ska nog somna. Min bror skulle sovit hemma med mig men sen så var han tvungen att dra till sin tjej för de va ngt strul! så bajs på honom som inte kunde vara hemma för mig men skit samma
nu ska ja somna och hoppas att ja vaknar skit sent!!!!!!
pösssssssssssss
living the dreeeaaam wooooohoooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0