glad påsk

typ.
igår åkte jag, jossan och cissi till Göteborg för att kriga i mellandagsrean och en fin övernattning vilket resulterade till en väldigt rolig resa! skrattat så jag har fått ont i mage, lunchat med faster, nära att bli rånade av en alkis, sovit alldeles för lite, shoppat, god mat och frukost. Detta är bara endel saker som hänt. Kul!
En timma efter jag änlänt till min lilla villa i smålands djupaste skogar så kom ingen mindre än jalle och hämtade mig för att sedan sitta och äta på Chili thai med henne, Fridholm och Siri i tre timmar. Vilket innebar tusen skratt, hängtuttar och skönt snack!
Kom hem, träffade cissi och kom hem igen. Inväntade julia för skönt prat och överlämning av min försenade julklapp. Som tur var så blev hon glad för det (det var vad hon sa iaf;D). Jäkla jobb narkoman är vad hon har blivit och det tkr jag inte om eftersom att vi inte kan träffas.
Men på torsdag så jäklar!

I morgon blir det förhoppningsvis träning om någon av mina lagkamrater från Gislaved ska träna.

Nu, ska försöka sova, vilket jag hoppas att jag kan eftersom jag inte har kunnat det den senaste tiden och sovit 9 timmar  på två dygn. (brukar sova typ minst 12 timmar på ett dygn)

här kom ett efterlängtat inlägg.
há de gött, hej!

Kommentarer
Postat av: Kvinnan i ditt liv!

Äntligen uppdaterar du din blogg, som jag har längtat!

2010-12-29 @ 10:01:07
URL: http://siriakvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0