God natt :D

Nu så sommar jag skönt vilken sekund som helst:D haha med mycket sjuka sms mellan mig och julia så sommar jag med skratt i magen:D. Sömn på magen, tjurig heter, bra och dåliga sidor osv. HahahaHahaha tack ditt Jävla asshole:D <3 Bild på mig och storebror i våra bästa år. I vårt första hus då vi bodde på landet och mamma och pappa förfarande var ihop, då vi hade alla möjliga sortes djur. Då allt var bra och man albrig behövde oroa sig. Inte för att något är dåligt nu men vi alla saknar att vara barn och somna i soffan och bli uppburen på sitt rum fast man egentligen inte sov. Då man låtsades gråta för att få uppmärksamhet. Då man blev över lycklig om man fick en tjugo lapp på helgen eller en glass i affären, eller var tacksam för det lilla man fick. Ja gud tänk att vara barn igen. Att slippa tänka på allting!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: vi är alltid charmiga! 18.30 bra! Yes vi ses där sen är det eftersnack i omklädningsrummet:D

2010-02-11 @ 11:40:31
URL: http://emmasveas.blogg.se/
Postat av: Emma

Lilla gumman, tänk när du är i min ålder och tänker tillbaka på gymnasietiden och allt var så bekymmersfritt....kompisar, fester och inget att tänka på...(skratt). Jag kan gärna bära upp dig till rummet..men du vill du aldrig sitta hos oss mer och gosa i soffan så det blir lite svårt...puss på dig gumman!

2010-02-12 @ 14:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0