mina syskon är världsbäst

Pratade precis i min lillasyster i telefon.
ett riktigt trevligt litet samtal i 4 hela minuter.
hon sa att hon satt i sin säng och åt polkagrisar. haha lär riktigt roligt(;.
Men ni förstår inte hur roligt det är att vara nästan 18 år men ändå ha två småsyskon som är 5 och 6 i år.
Den lilla tjejen(huliganen) som har namnet Nora är 6 i år och ska börja i skolan. Som ni kanske förstår är detta en väldigt viktig del i hennes liv och hon tkr att hon är jättestor. Samtidigt som hon går mig på nerverna och slår mig, samt ska vara med mig vart jag än är. Det är kul till en viss del(;.  Men hon är ändå min lilla fisunge.

När man är borta ifrån sina småsyskon en vecka som jag är hela tiden så saknar man ihjäl sig efterdom, samtidigt som när man är med dom en vecka så vill man bort därifrån(;.

Skämt åsido.

jag kommer ihåg när jag var liten och bara hade en storebror (han är min enda riktiga bror) så ville man så gärna ha mer syskon. Och vips så har jag tre till. Jag kommer alltid älska mina syskon. Spelar ingen roll att vissa bara är halv syskon och inte ens syskon igentligen.

jag och min storebror Gabriel som är 21 iår:)

min plastbror johan, som är 17 iår:)

min lillasyster Nora som är 6 iår:)

jag och min lillebror Carlos som är 5 iår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0