tillägnat till Ida

ja jag fick lite inspiration av Ida på hennes blogg (länk) där hon skrev ett inlägg om julia så jag tyckte det var lite roligt och tänkte skriva om en person varje dag, så det kommer bli sex dagar framöver. (om vi som umgås mest).
Och i och med att jag fick det från ida så var det passande att börja skriva om henne dåva!:D
here we go

Malin ida maria ljungquist
Ja du är verkligen en av dom jag umgås med mest, den personen jag spenderar nästan lilka mkt hos som jag gör hemma. Och även ett stort tack till alla som är med i detta "gänget" att välkommna en ny person så starkt som ni gjort så sent. Jag menar att alla ni har i stort sett umgåtts sen ni hade blöjor typ och jag kunde inte önska mig ett bättre umgänge heller.
Men Ida då har varit en av dom som jag spenderat mest tid med och det ångrar jag inte för fem öre.
Vi bråkade lite ett tag där men som tur va tog vi tag i det och det löste sig, även fast du inte trodde det skulle göra det.
Och det känns bra att jag har kunnat vara där för dig när du behövt ngn att prata med, när det hänt lite saker brukar man ju få ett samtal;). Som för två sekunder sen ;b. Och jag lovar att när det händer ngt roligt för mig så kommer jag ringa dig också!:D
Och vi är två av dom som oftast är på på att hitta på spontana och roliga saker.
Jag är glad att allt börja gå åt rätt håll för dig och jag kommer alltid finnas där när du behöver någon!
Och när jag bor ensam så ska du få bo hos mig lika mkt som jag bott hos dig!:D
Jag älskar dig Ida<3

Kommentarer
Postat av: Ida

awwwww, PINIIIIII! =))))))) Du är alltid välkommen hit de vet du :* & tack för alla gånger du funnits där för mig när jag behövt dig. & så du vet finns jag oxå alltid här för dig om de är något! Så glad att allt löste sig mellan oss.. & jag ser fram emot den där lägenheten! Du får ditt inlägg ikväll eller i morgon :**** JAG ÄLSKAR DIG PINIII! <3333

2010-02-20 @ 02:45:05
URL: http://adiiiL.devote.se
Postat av: Frida

Ja! allt bra med dig då? :)

2010-02-20 @ 13:44:47
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0