Tillägnat till Julia

Tillägnat tilll min kusin, soulmate, min andra halva och min bästa vän.
Det är tack vare min vän julia här som jag från första början började umgås med brudarna.
Ja allt började nog med att jag var i Spanien med min familj och Denise och julias mamma och pappa skulle överraska julia och hennes lillebror med en resa till de stället vi var på. I spanien så umgicks vi inte så mkt men det berodde på att vi inte umgåtts innan och jag hade ju en kompis med mig.
Men när jag kom hem från Spanien så kom julia typ hem en dag efter mig och då pratade vi lite på msn och så bestämde vi för att träffas och röka, och där satt vi i fyra timmar och skrattade och pratade om absolut allting och samma sak dagen efter. Men sen så frågade hon om jag ville vara med hon och alla andra hemma hos Josefina och så var jag med och hade jätte trevligt.
Alla sov sedan hemma hos Ida:).
Ända sen dess har jag och julia varit oskiljbara vi umgås i stortsett varje dag, vi går i samma klass, kan prata med varandra om absolut allting.
Och om det är så att vi inte umgås någon dag så brukar vi oftast tycka det känns konstigt.
Vi är två utav de som alltid är med på fest.
Jag är asglad över att vi träffades dom där dagarna och du bjöd med mig till dom andra.
Du vet att du är min bästa vän no matter what!

jag älskar dig ditt assface!<3
Du är så jäkla bra, bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0