Tillängnat till Josefine "jossan" Nilsson

Ja tredje personen, here we go!

Josefine nilsson
, ja vad har jag att säga om henne, :D
Efter den där sommaren jag berättat om innan så var inte hon med då första dagarna jag var med dom andra för att hon var i Tyskland. Men när hon kom hem så klickade vi fort!
Vi brukar ha alldeles för sjuka sms konversationer även när vi sitter på toan;) HAHA!
Vi älskar att retas båda två, och vi kan vara riktigt irriterande!
Jossan kan jag berätta allt för och är super lätt att prata med.
Vi brukar alltid ha riktigt roligt i hop och skrattar tills vi dör.
Och hon är även en av dom jag brukar umgås med mest. Och det ångrar jag inte för en sekund.
Men när hon har sina pms stunder( som hon haft alldeles för mkt på sistonde) så går det inte prata med henne, inte vet jag varför men samma sak gäller nog även mig;) hueheue.
jag hoppas du vet att du kan prata med mig anytime för jag vet att jag kan prata med dig!
Och jossan får körkort snart, annars dör hon:D(kän ingen press;) )
Och då älskar jag henne ännnu mer;) hahah!

Men sommaren 2010 blir awsome!

Jag älskar dig joss, jossan, jhossi, josefine nilsson!<3333

Kommentarer
Postat av: Jossan

hihihi (a).

Känner mig inte lite utnyttjad när du säger att du älskar mig mer sen när jag har körkort ;(. Men skitsamma, för det kommer bli det bästa någonsin :DDD!

Jag älskar dig pini! <3<3<3

2010-02-23 @ 07:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0