träning!

Kom hem från träningen för en stund sen.
Finns inget bättre än att bara träna och släppa alla tankar man har.
Man tänker inte på någonting och det är jäkligt skönt ibland eftersom jag är en person som tänker alldeles för mycket!
Men efter träningen kan det vara jobbigt när alla tankar kommer tillbaka.
Men jag får släppa dom dumma tankarna och se allt positivt, det är jag också ganska duktig på.

Tror att morgondagen kan bli lite hur som helst.
Antingen asbra och skitkul eller kallabalik!
Men jag hoppas på det bästa och det blir vad man gör det till, eller hur?:)

Iaf så har jag fått tag på pengar till resan i sommar så innan nästa vecka är slut så ska vi ha beställt vår första resa tillsammans till Magaluf!

åh till magaluf, styrde vi vår första resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0