förra helgen ljög jag, detta var höjden på baksmälla!

Okej mitt nyår, hur var mitt nyår?
Jo det ska ni ha klart för er att det var väldigt lyckat, om man bortser från all gråt, till sönderslagna dörrar till springande människor så ja, det var lyckat.

Jo det börjar med att jag tar mig hem till louise som sätter spolar i mitt hår som hade planerat att vara i de kommande tre timmarna, vi börjar fixa oss och så småningom börjar gänget droppa in. Och efter en väldigt glamourös nyårs middag som bestod av toast/rostade mackor med ost samt oboy, så planerade vi att börja kröket!

Och vi satsade all in, började lite smått med ölspelet men min lilla insats blev genast dubbel och det fanns ingen återvändo, denna kvällen skulle bli galen!

Efter allt folk anlänt till vår fest och mycket skratt och sjuka saker utspelat sig så börjar det gå utför, vi säger att klockan då är ungefär 23.30, det kommer oinbjudna gäster och förstör vårat nyårsfirande, det var lägre än allt.
Men vi ger oss inte, vi ska skåla, skratta och krama in det nya året tillsamans och de oinbjudna gästerna minskat till en person står ensam några meter bort, vilken bra start på året!
Ja för oss var det de, för den minuten sket vi i allt ont, sket i allt som gått snett under kvällen och sedan siktade in oss på det kommande 2010 som kommer bli ett riktigt grymt år med sju 18 års dagar som kommer ta sitt pris och utomlandsresor samt bilrturer runt om i världen, samt att ringa och gratulera ingen mindre än min mamma som fyller år i tolv slaget, jag tror hela gatan reagerade på att vi stod och sjöng jag mår hon leva ungefär 00.01.

Ja till slut så visade det sig att det här blev en kväll att minnas och som kommer pratas om i en lång framtid.

tack!
Vi sju är inte att leka med, i år gör vi världen osäker!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller med dig Paulina :) <3

2010-01-02 @ 01:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0