heeeeejeeee

Är hemma nu och måste faktiskt sova, för jag ska fan vara grym i morgon!

Det är helsjukt att jag hållt mig kvar vid en sport så länge. jag intar mitt sjunde år som innebandyspelare nu.
Och det är synd att vårt lag kastat bort så mycket tid på att lära sig ingenting i början.
Men dom senaste två åren har vi kommit igen så sjukt mkt.
Och vårt lag är nog det lag som kämpat mest i hela världen.
Vi har spelat säsonger utan tränare, med spelare som tränare, bytt  tränare hit och dit, haft tränare som hoppat av mitt i en säsong. haft så lite folk att vi vart 7-8 spelare på matcher men tror ni att vi gett upp? Nej!
Och i hela mitt liv tror jag att jag missat kanske fem matcher.


i looooove!
I morgon vinner vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0