ja god morgon?

klockan är nu 06.50 och jag har varit uppe någon timma, sen 03.30
Jag kunde verkligen inte somna om, jag låg och kollade in i min oerhört intressanta vägg som består av en grå tapet.
Klockan 05.00 så hörde jag att mamma gick upp och gick ut med hunden, drygt en timma senare kom hon tillbaka och jag tänkte att då kunde jag med gå upp, och då var även peter och lillasyster vakna.
Så alla utom johan och gabriel var vakna, eller ja ingen kunde undvika min lillasysters utbrott så dom vaknade nog också för en stund och tillslut hörde man " HÅL KÄFTEN!". haha , ja det är så det går till i vår familj på morgonen.

Men nu är det 40 minuter kvar till jag ska bege mig till skolan.
Jag har ätit en reäl frukost som bestod av en skål med yogurt och flingor samt två mackor och två koppar kaffe, så jag ska nog klara mig hela dagen.

Men god morgon gott folk!
Paulina är vaken tidigt (alldeles för tidigt) och har ätit frukost, första gången i världshistorien om ni frågar mig och min omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0