lördag natt redan?

shit va helgerna går snabbt, men först vill jag bara skriva innan jag glömmer bort;
JA emma vi har en deal i morgon ska jag fan sätta bolljävlen i kassen!
(för er som inte fattar, förra säsongen gjorde jag mål ganska ofta, va tredje match kanske? och iår har jag inte gjort ett enda skit mål, har jag blivit sämre?)

Tillbaka med att det redan är lördag natt, tiden går så jävla snabbt! Jag orkar inte en vecka med skola till redan?!

Aja idag så har jag varit hos, gissa, gissa gissa!
Nää inte hos ida faktiskt, jag har varit hos johanna som jag gick med i samma klass 7-8-9. För omväxlingens skull?

Men jag är utan mina "ordinarie" vänner en kväll och jag saknar dom redan, det håller inte.
Får sluta upp med att svika dom såhär, även fast det var trevligt hos johanna och så men så trivs jag bättre med mina brudar! Jag och johanna spelade Wiii och fyhelvete va jobbigt det var!
En lätt uppvärming inför morgondagen? Typ!

Ja som sagt så ska jag spela match i morgn, börja bli lite småtaggad.
Men en tre poängare? oja!

jag idag


johanna har världens största kisse, stig heter han

wii skiten, här rockade vi ringar xD

Kommentarer
Postat av: emma

Ja paulina om du inte gör mål imon vet jag inte vad jag gör!!

2010-01-17 @ 11:41:11
URL: http://emmasveas.blogg.se/
Postat av: mariana DG

e det en f480 ? (:

2010-01-17 @ 16:47:19
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0