nä nu jävlar

får det vara nog av den här jävla snön. Det har varit snökaos ute sen jag vaknade idag, och resultatet; jo en halvmeter snö! Och det har inte slutat än, ja vi får se hur det ser ut i morgon när man vaknar.

Iaf så var det ingen träning idag, för det var trettondags afton, va nu det är för dag.
Men på torsdag kör vi !
Men min träning fick jag allt, vi var ute och skulle åka pulka, jag hade på mina ugs.
Ja dom är ganska platta på undersidan, vilket vi tydligt fått besvarat vad det betyder, att man inte kan gå en meter utan att halka och slå ihjäl sig.
Jag har krossat både min handled och mitt knä, det var ju grymt kul att åka ner för backen som tog typ fem sekunder men när det sedan tar tjugo min för att komma upp så tappar man lusten, så jag åkte två gånger och kämpade för mitt liv för att komma upp för denna oerhört branta backen.

nehä, dags för vänner igen!
Är på säsong fyra nu:DD
Skrattade så jag höll på att kissa ner mig igår.
ida,julia,jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0