när det är lördag och man inte gör ett skit

klockan är runt 01. och ja ligger i min säng och kollar på paradise, det är inget man ska göra en lördag, ett sommarlov dessutom. Men det finns inte så mkt att göra åt saken. Var med jossan, julia och cissi lite innan. Gjorde inte så mkt åkte mest runt och glodde. kul!
Iaf så äre mkt dåligt av mig att ja ligger här och glor på en lördag, illa!
I morgon vet ja inte vad som händer, hoppas på att få grillat här hemma hihihi.
Denna veckan kommer vara helspänd ioch med att vi ska till magaluf och första gången ja åker utomlands utan mina föräldrar. haha! men de ska nog gå bra! Tvivlar inte på oss fyra!
nehe, snart är paradise slut och va ska man göra då? ingen aning!
ahahaha de fick bli en bild på mig och julia vid baren i göteborg med pengarna i högsta hugg!
svettig och dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0