God natt

Haft en sjukt rolig helg i göteborg, sjukt att man längtat efter något så länge och så är det över på två sekunder känns det som xD. Men nu ska jag sova, börjar halv tio i morgon och vi har elsäkerhet hela dagen så det kommer gå fort! I morgon är det våran sista "riktiga" dag i tvåan. På tisdag är det skol avslutning. Det är helt sjukt hur snabbt och roligt detta året har varit och gått. Nästa gång man går i skolan så går man i trean och har sjukt mycket roliga saker framför sig, Karnelevalen, studenten, balen är bara en av alla sakerna. Och nu är det sommarlov. Shit kan inte fatta detta alltså! Och om en månad fyller jag arton, om två månader exakt åker vi till magaluf, om fyra månader åker jag till turkiet. Gud gud gud helvete va kul detta året kommer bli! Och jag är snart vuxen. Kommer alltid att känna mig som femton i mitt huvud typ. Nej nu har jag skrivit av mig lite och ska sova är riktigt trött faktiskt. God natt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan gosis! :) Gör något som jag hade tänkt att göra när mitt sommarlov satte igång, vilket är att säga hej till alla som jag premuinerar på. Har dock inte hunnit men nu är jag igång! :) Ska bli skönt att komma igång med all bloggläsning igen. :) Sommaren är ett bra tillfälle att komma igång med allt på igen. :)

Händer för dig i sommar då? Vad kommer jag att få läsa om i bloggen under sommaren? :)

xx Cajsa

2010-06-07 @ 21:42:54
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0